CMSILKR6C10ED
3,090.00₺ KDV
Kutu içerisinde 4 adet takım halindedir.
Stokta yok
Stoğa girince eposta ile bildir
Açıklama
İridyum + Platinyum Buji –
G4LA ve G4LC motorların hacim farklılıkları vardır 1.2 ve 1.4 motorlar arasında ortak kullanılan bujiler bulunmaktadır. Sipariş vermeden önce ruhsat kontrolü yaptırmanızı tavsiye ederiz.
Erhan Türk YİĞİT (doğrulanmış kullanıcı) –
Bujinin araca iyi geleceğini düşünüyordum ama bu kadarını beklemiyordum! Aracım Hyundai i20 1.2 Benzin/LPG 68 bin Km.
Normalde tüm ustalar “abi değiştirme boşver daha erken” falan dedi. Ama bence değiştirmek gerekti. Çünkü;
1. Araç fabrika çıkışı LPG’li değil yani Buji LPG’ye göre bir buji değil
2. Benzin 0.95 oktan orjinal buji de buna göre yanıcı. Ama bildiğim kadarıyla LPG 1.2 civarı bir oktan ve daha da kıvılcım gerekiyor. Bu yüzden zaten orjinal buji her türlü yetersiz.
3. LPG daha yanıcı olduğu için bujinin ömrü 3/1 oranında azalacağını düşünüyorum.
4. Üzerinde Nikel/bakır buji vardı. Bunun çakmasıyla iridyum’un çakması çok farklı. teknoloji farkını internetten araştırırsınız.
DehaTek tüm detaylı bilgiyi iletince de tereddütsüz ürünü aldım ve bir ustaya taktırdım. Hiç beklemiyordum ama resmen 2 ile çıktığım yeri 3 ile çıkar oldum. Araç aşırı tepkili ve sarsıntısız. Sadece güzel bir LPG yol ayarı yaptırırsam daha da iyi olacak. Teşekkürler bu hizmet için. Kolaylıklar dilerim.